Monday, February 07, 2005

Song of the Day...

I know I didn't post anything for a long time .. maybe because I didn't know what to post about ..
am still air-headed :P so I thought of posting my fav. song for fadhel shaker.. and it's from his new album.. the name of the song is "Awal Ma Bashoofak".. I hope enha ta3jibkom :)

أول ما بشوفك حبيبي بيصعب عليّا
مش قادر اخدك بحضني و أضمّك شوية
علشان مش داري في شوقي و لهفة عينيّا

لو حاسس باللي انا حاسو
لو داري اللي بيجرالي
كنت حتعرف يا حبيبي
انك صحيح غالي

أنا نفسي أقول و أتكلم وأحكي لقلبك أسراري
أنا عاشق سحر عيونك و سايبني ليه في ناري

أول ما بشوفك حبيبي بيصعب عليّا
مش قادر اخدك بحضني و أضمّك شويّة
علشان مش داري في شوقي و لهفة عينيا

أول ما بشوفك حبيبي بيصعب عليّا
مش قادر اخدك بحضني و أضمّك شويّة
علشان مش داري في شوقي و لهفة عينيّا

لو حاسس باللي انا حاسو
لو داري اللي بيجرالي
كنت حتعرف يا حبيبي
انك صحيح غالي

أول ما بشوفك حبيبي بيصعب عليّا
مش قادر اخدك بحضني و أضمّك شويّة
علشان مش داري في شوقي و لهفة عينيا

أول ما بشوفك حبيبي بيصعب عليّا
مش قادر أخدك بحضني و أضمّك شويّة
علشان مش داري في شوقي و لهفة عينيّا

1 comment:

SoooMa said...

Hmmmm I like him bs madre what to post about him ... i'll think about it :)